Sangean WR-1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sangean WR-1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

steffer16 28-10-2013
Geschreven voor: Sangean WR-1

Was opzoek naar een simpele radio met goede ontvangst. Nou, ik heb hem gevonden! De zender keuze van dit apparaat is perfect, ontvangt alles! Ik heb hem nu in de keuken staan, en ik denk dat ik er nog een koop voor op de bouw. Zeker voor bouwvakkers die opzoek zijn naar een radio die ook de zendpiraatjes ontvangt, een aanrader.
De interne antenne is goed genoeg om alles perfect te ontvangen (en kan dus niet afbreken). Het is een degelijk en goed product, waar voor je geld!

consumer339 09-05-2011
Geschreven voor: Sangean WR-1

Geweldige radio, goed vol geluid dat de ruimte vult. Z'n geld echt waard!

Enige opmerking
Band keuze schakelaar zou idealiter de standen "off"- - "FM" - "AM" en als extra "aux" moeten hebben
Nu schakel je met het kabeltje (aan de achterkant) naar mp3-speler.

tekki 07-02-2010
Geschreven voor: Sangean WR-1

Het duurde erg lang voor ik de radio binnen had. 6 weken moeten wachten. Het was 't wachten waard. Radio uit doos, stekker erin en aan. Inderdaad een loep zuivere ontvangst op de FM.
Geen extra antenne nodig. Ziet er zeer mooi en degelijk uit met inderdaad hele leuke retro look.
Het geluid is dik in orde. Het geluid vult de hele kamer. Stemmen zijn goed te verstaan. Ben er erg blij mee. Geen grote zwarte kasten meer in mijn kamer.

fred93 20-09-2008
Geschreven voor: Sangean WR-1

Ik heb deze radio gekocht, nadat ik op internet op verschillende sites heb gezocht naar een radio met een goed geluid, eenvoudige bediening en een normale prijs.

Voor deze radio geldt het allemaal.
Het geluid is te vergelijken met een oude lampen radio. Denke wel goed na waar je hem neerzet, want er zit een stevige bas in. Ook draagt het geluid van de radio realtief ver zonder verlies. Enigszins hinderlijk vind ik de hoge tonen, maar in ons gezin ben ik de enige die er last van heeft.

De bediening met drie knoppen is zeer eenvoudig. De knoppen voel stevig aan en het vinden van de zenders is uitermatig eenvoudig. Het lastige is de hoeveelheid zenders die je ontvangt. Vaak weet je ongeveer waar de zender zit, maar je ontvangt er in sommige gevallen 3 zenders naast elkaar. Voordeel is wel dat alle zenders stoorvrij zijn te ontvangen.

De prijs valt voor een radio met dergelijke kwaliteiten mee. En bedenk ook dat het geluid van deze radio een BOSE systeem makkelijk overtreft. In eerder gelezen reviews had ik dit al gelezen, maar ik kan het nu ook zelf beamen.

Daarom prima radio, die ik al veel eerder had moeten kopen